poniedziałek, 27 lipca 2015

JA I MÓJ KSIĄŻKOWY ŚWIAT.

Witam w moich skromnych progach :) Na początku opowiem wam coś o sobie. Najbardziej skupię się na moich książkowych miłościach. Ale to zaraz :) 


Moja prywatna strona :

- Mam Dwadzieścia jeden lat i w cale tego nie czuję. Urodziłam się w piękny wiosenny dzień.
- Mieszkam w uroczym miasteczku, którego strzeże prawdziwy koń z Olimpu - Pegaz i tam gdzie rządził przez chwilę król Polski - Kazimierz Wielki czyli Opoczno.
- Nie mam przyjaciół i nigdy nie miałam. Czasem mi smutno z tego powodu ale cóż. Daję radę.
- Mam dwa kotki, Misię per Staruszkę - mama i Lalunię per Lali - córka.
- Dostałam od losu drugą szansę i dziś jestem tu z wami. Za to dziękuję moim rodzicom.
- Z założeniem bloga noszę się od ponad roku. No i dziś ten wielki dzień.

Co do książek czyli lepsza połowa :)

Moja przygoda z czytaniem rozpoczęła się bardzo znaną teraz serią. Mianowicie Harry'm Potter'em napisanym przez Joanne Kathleen Rowling. Właściwie zaczęłam od obejrzenia dwóch pierwszych ekranizacji : Kamienia Filozoficznego i Komnaty Tajemnic. Jakoś tak się złożyło, że pochłonęły mnie i zdecydowałam je przeczytać. Dodatkowym impulsem był mój kuzyn. To on zaszczepił we mnie pasję do młodego czarodzieja. Co do bohaterów to moja Wielka Trójka zamyka się w osobach Bellatrix Lestrange, Lorda Voldemorta i Lucjusza Malfoy'a. Moim ulubionym miejscem w tym świecie jest Dwór Malfoy'ów. Nie wiem czemu. Może dlatego, że tam spotykają się moi ukochani bohaterowie i czuję się mrok, który tak bardzo lubię. Najbardziej znienawidzone trio to Ron Weasley, Severus Snape i Lily Potter. Inni ujdą w tłumie. Bardzo kocham motyw rozgrywek Turnieju Trójmagicznego a w nim stawiałam Na Harry'ego i Fleur. Co do ulubionego zwierzęcia magicznego to bez wahania mówię: bazyliszek. 

Teraz przedstawię wam moje ulubione serie i trylogie.
- Niezgodna - Veronica Roth
- Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins
- Dary Anioła - Cassandra Clare
- Delirium - Lauren Oliver





Resztę poznacie w późniejszym czasie :) A teraz zapraszam was na moją pierwszą w życiu recenzję, która pojawi się za jakiś czas. Wiecie, będzie moją pierwszą i muszę złożyć wszystko do kupy. Będzie to oczywiście Harry Potter i Zakon Feniksa gdyż to wyjątkowa książka ale to już w następnym wpisie :) Zapraszam do mnie i proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Poniżej ja z moją ulubioną książką wszech czasów :) Pozdrawiam :) 

Data założenia: 27 lipiec 2015 rok.

6 komentarzy:

  1. Ale fajnie, że założyłaś bloga. Wydajesz się bardzo miłą osobą, uwielbiam Twój Instagram :) Czekam na pierwszą recenzję. Co miałaś na myśli pisząc: " Dostałam od losu drugą szansę i dziś jestem tu z wami. Za to dziękuję moim rodzicom. "?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudne tak mówić o "tamtych czasach". Dowiesz się przy czytaniu bloga :) Zauważ, że pierwsza książka, którą przeczytałam jest o Harry'm. Jeśli znasz jego historię to domyślisz się mojej ;) Pozdrawiam i dziękuję :*

      Usuń
    2. Oj. Ja historię znam i muszę powiedzieć, że Anita to bardzo silna dziewczyna :D
      A co do bloga to strasznie się cieszę, że w końcu się zdecydowalas! I mam nadzieję, że wytrwasz w blogowaniu jak najdluzej :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci Gosiek <3 Cudowna jesteś :*

      Usuń
  2. Obserwuję Cię z mojego prywatnego konta na instagramie stąd tu trafiłam. Tak jak Ty dziś założyłam bloga. Mniejsza z tym. Bardzo fajny post. Tak jak u Ciebie - moja historia z książkami zaczęła się od Pottera. Trzymam kciuki za Twojego bloga. :D

    OdpowiedzUsuń