wtorek, 13 września 2016

Babeczkowa wyliczanka - Nominacja od Next Chapter.

Witajcie po długiej nieobecności. W moim życiu sporo się wydarzyło. Choroba i kilka innych spraw. Nie przedłużając, dziś mam dla was nietypowy post. Mianowicie upiekę dla was bardzo pyszną babeczkę. A składniki... żywcem wyrwane z książek! Zapraszam.


Nie tak dawno zostałam nominowana do "upieczenia" pewnej babeczki, której składnikami są książkowi przystojniacy. 





Oto jak przedstawia się moja babeczka:


CIASTO



Mark Blackthorn - Mroczne Intrygi Cassandra Clare


Jest to solidna podstawa w mojej babeczce. Mark jest chłopakiem, który skradł mi serce. Jest zagubiony i skrzywdzony. Współczuję mu i jest mi go żal za to co musiał przejść. Jego wygląd przypomina mi takie puszyste ciasto. Złociste włosy i skóra lekko muśnięta kalifornijskim słońcem. Aż ślinka leci!





BITA ŚMIETANA



Lucjusz Malfoy - Harry Potter autorstwa J. K. Rowling



Dlaczego właśnie Lucjusz a nie jego syn, którym tak bardzo wszyscy się zachwycają? Otóż to ja uwielbiam dojrzałych facetów. Dodając do tego niebezpieczeństwo w postaci służby Czarnemu Panu, czas przebyty w więzieniu dla czarodziejów i wysoką pozycję w Ministerstwie Magii to jest to dla mnie idealny kandydat na partnera. W wyglądzie tego pana podobają  mi się długie, jasne włosy oraz szczupła sylwetka. Głowa zawsze uniesiona i zimne spojrzenie. Chyba nic więcej dodawać nie muszę? :)






LUKIER


Magnus Bane - Seria o Nocnych Łowcach Cassandry Clare


Aż wstyd go tu nie wstawić. Magnus jest słodki niczym lukier. Jego sposób bycia sprawia, że człowiek wariuje. Ten długowieczny czarownik odmłodzi każdą kobietę. Jego kocie oczy hipnotyzują a fantazyjne kreacje sprawiają, że traci się dla niego głowę! I to dosłownie! Magnus nie tylko czarami potrafi namieszać w życiu drugiej osoby.






POSYPKA



Maven Calore - Czerwona Królowa autorstwa Victori Aveyard



Maven jest typem niegrzecznego faceta. To książę pragnący władzy, idący po trupach do celu i idealnie prezentujący się potem jako władca na tronie. Jest wyniosły i niebezpieczny. Jego szalona osobowość i wygląd w składzie: ciemnych włosów, munduru królewskiego i niebezpiecznych oczu sprawi, że każda kobieta zrobi wszystko aby tylko choć przez chwilę na nią spojrzał. Ten facet ma u mnie duże szanse. Chyba, że zginie w ostatniej części trylogii :(






WISIENKA




Bellatrix Lestrange - Harry Potter autorstwa J. K. Rowling



W zasadzie jest to dość odmienna kobieta. Czasem widzę w niej więcej męskich cech niż źeńskich. Przede wszystkim jej charakter. Jej żądza mordu i uwielbienie w torturach. Jest szalona i niebezpieczna. Kocha tylko jedno - swego pana, dla którego jest w stanie zrobić wszystko. Czasami darzymy szczególnym uczuciem właśnie kobiece książkowe charaktery. Ta kobieta potrafi zawrócić w głowie, co z moją zrobiła już dawno. Nie sposób przejść obok niej obojętnie. Dodać nawet te ciemne i przenikliwe oczy pełne szaleństwa, piękne czarne loki i bladą skórę. Można się przerazić... albo zatracić! 




Jeśli chodzi o tego wyjątkowego mężczyznę to jest nim Tadeusz z powieści Adama Mickiewicza. Jest to młodzieniec, który skradł moje serce. Jego umiłowanie ojczyzny, poszanowanie tradycji polskich, traktowanie kobiet urzekły mnie. Jest waleczny ale zarazem inteligentny i wrażliwy. Jego młode ciało wydaje mi się oazą spokoju. Przy takim mężczyźnie każda kobieta zapomni o całym świeci. Myślę, że mogłabym właśnie z nim związać się do końca życia. Tylko musiałabym nauczyć się tańczyć poloneza :)





Oto moja babeczka. Nominuję chętnych z #PuA :)




Miło będzie jeśli pozostawicie komentarz :)







1 komentarz:

  1. Bardzo lubię tagi, ale tego nie jestem w stanie ogarnąć D:
    Pozdrawiam i zapraszam
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń