niedziela, 12 listopada 2017

#piffbook Monika Magoska-Suchar

Kojarzycie może program na Eska Tv, "Szybkie strzały"? Ja zrobię coś podobnego. Tylko moje strzały będą nieco dłuższe. 5 pytań(w tym niektóre śmieszkowe) i 5 odpowiedzi. Czyli krótki wywiad.
Pierwszy wywiad dotyczy jednej z dwóch autorek Klątwy przeznaczenia- Monika Magoska-Suchar. Jest ona bardzo uroczą i przemiłą osobą. Monika jest w stanie w sekundę poprawić mi nastrój. Dziękuję za odpowiedzi.






1. Co czułaś w chwili gdy w twoich rękach wylądował pierwszy egzemplarz "Klątwy przeznaczenia"? Niebotyczną radość. Tyle lat ciężkiej pracy zmaterializowało się w papierowym egzemplarzu. Byłam zachwycona, że nasze dziecko jest już z nami. Dlatego nie mogę doczekać się wydania Korony przeznaczenia. Czy wtedy przeżyję podobną euforię? Mam nadzieję, że tak. Dwie połówki historii Severa i Arienne połączą się w całość i zamkną cykl. Chciałabym mieć je obie już w dłoni <3


2. Co było inspiracją do napisania tej historii?
Nasze notatki z czasów liceum. Grałyśmy w RPG ( role-playing game) i spisywałyśmy wymyśloną przez nas historię w notesach. Mamy ich ponad 40 sztuk. Od 18 lat więc Severo i Arienne są już z nami, choć dopiero jako dorosłe kobiety i matki postanowiłyśmy zrobić coś z ich losami i tak powstała Klątwa.


3. Jak wyobrażasz sobie Severo w wieku siedemdziesięciu lat?
Oj nie wiem jakby on przeżył taki wiek, skoro już jako trzydziestosześciolatek uważa się za starca. Z jego temperamentem pewnie nie opuszczałoby go poczucie humoru i kto wie czy nadal nie szalałby po alkowach królewskich córek ;)


4. Czy Piotruś ma jakieś supermoce?
O tak. Stoicki spokój. Płacze tylko jak dzieje się coś bardzo złego - typu rośnie ząbek. Na co dzień jest niezwykle radosnym i spokojnym maluchem.


5. Brudny pampers czy sterta nieczystych naczyń?
Pozostaje mi brudny pampers, bo ze stertą nieczystych naczyń rozprawiłam się kupując kilka lat temu zmywarkę, co błogosławię. Szkoda, że nie ma takiego sprzętu do pupek niemowlaków ha ha.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad, chętnie go przeczytałam, bo znam książkę ''Klątwa przeznaczenia''. ;)

    http://czytam-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, chciałabym posiadać supermoc w postaci stoickiego spokoju. Jestem dosyć nerwowym człowiekiem niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na szybki wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję Monikę na IG. Strasznie ciepła babeczka.
    Fajny wywiad.
    Pozdrawiam
    kasiaiksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) "Klątwy" co prawda jeszcze nie czytałam, ale majaczy gdzieś na horyzoncie dalszej przyszłości, cóż. Może kiedyś!

    Pozdrawiam cieplutko,
    S.

    OdpowiedzUsuń